Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

maandag 4 juni 2012

Was.....


…het de lange reis waard? Dubbel en dwars. Zelfs hier kon ik mijn huisjes terug vinden. Wel is waar op de vlonder onder de parasol want het bleef jammer genoeg de gehele dag [behoorlijk of maar beetje spetteren] regenen.
….it worth it? to sit for more than 1½ hour in the car with only rain, rain , and rain drops on the window? Yes, YES it was great. Even my houses are to be found here, beneath the parasol on the platform above the water.

24 Feather Weightjes waren er in huis en 23 daarvan hebben heerlijk zitten snorren. Die van Bep bleef rustig in een hoekje al de andere aan schouwen want tja…..Bep had even geen tijd nu voor haar. Ze heeft heerlijk voor ons lopen zorgen met haar hulptroepen. We hadden een heerlijke lunch [zalige Linzensoep, recept hier] soep, broodjes, salade en nog meer maar dat weet ik niet meer sorry, ben eigenlijk bij de soep blijven steken want die was zo LEKKER.
 
There where 24 Feather Weight in the house, 23 of them where purring. The one from Bep was not, she stayed on watch because Bep was to busy. She was taking care of us with her assistants. We had a wonderful lunch [ Linzensoup, recepe here] soup, bread, salade and more but sorry can’t remember that, I sticked on the delicious soup. 
 
Na de lunch was er de show & tell van Jeanet, niet veel foto’s genomen. Het huis van Bep en Gerard is zo gezellig maar voor foto’s nemen ietsjes aan de donkere kant. Je moet dan overal een statief nemen en iedereen minstens 6 seconden stil laten zitten, wil je geen beweegbare foto’s hebben of flitsen. Met flits krijg je hele harde schaduwen [zie foto Jeannet] zodat ik er maar eentje genomen heb van haar. De quilts waren een lust voor het oog om te aanschouwen.
After the soup lunch the show & Tell from Jeannet started. Didn’t took much pictures because they all had to be taken with flash. The shadows are to hard then, and how good the picture is it never justify the beauty of the quilt in real life. So sorry, no picture’s of that.
Buiten de binnenkant van het huis is de tuin van Bep & Gerard ook zeer zeker een bezoekje waard. Heb er heerlijk in rond gelopen en van al het moois genoten. Echt heel jammer van het weer waardoor we daar niet beter van konden genieten. Natuurlijk heb ik foto’s genomen maar gisteren is me toch echt wel duidelijk geworden dat hoe mooi de foto’s ook zijn, ze halen het niet bij de werkelijkheid. Zo een bezoekje aan Bep’s Atelier is zeker de moeite waard [ondanks de lange rit] Hopelijk komt er een vervolg want dat zou echt te gek zijn. Groot dank je wel aan Bep en haar hulptroepen + Jeannet voor deze te gekke dag. Fijne dag verder
Gemaakt door één van de dames voor een poppenhuis/ one of the lovely ladies made this for a doll house
The garden from Bep & Gerard is a beauty too. It really was sad not to go there because of the rain all the time. So to go to Bep’s Atelier is definitely worth it in spite of the long drive and the bad weather. Hopefully there will be a next {even more} time like this day. It was really awesome.  Thanks to Bep, her assistants and Jeannet. Have a nice day ♥ 




8 opmerkingen:

Lida zei

Ook al zo genoten, het moet echt een geweldige dag zijn geweest! jammer dat mijn singertje (trapmodel) niet mee mocht doen! LOL! Groetjes
Lida

KijkDaarIs zei

ja het was echt gezellig...en..mijn tasje is inmiddels af!!..;0))
fijne dag

Annemieke zei

Leuke foto's van de singerdag. Ik heb me opgegeven voor de volgende singerdag!! Lekker op tijd;)
Ik was eerst op de wachtlijst, maar er was nu al plek over, dus maar meteen gereageerd voordat ik weer te laat was...Was vast heel gezellig he zo te zien.
Groetjes
Annemieke

Chris zei

Oh Marga, wat ziet dat er super gezellig uit daar met al die snorrende machientjes. Wat een schatjes! Die dag is zeker omgevlogen! Dat kan haast niet anders als het zó gezellig is. Mooie tuin ook zeg en enig huis!! Dagdag.

Heleni zei

Ja het was een heerlijke dag. Inderdaad heb ik me al opgegeven voor de volgende keer. Dit wil je toch niet missen....??
Leuk dat je mijn quiltje op de stoel hebt gefotografeerd. Zie ik 'm ook nog eens bij iemand anders op de blog.

groet, Heleni

Debby zei

Jaaa, Was gezellig, he? Ik heb mij al voor de volgende opgegeven!

Groetjes Debby

bep zei

Hoi Marga,ik zie nu pas je blog over de dag.
Een schande, heb even niet zo intensief geblogt, maar wat heb je er een leuk verhaal van gemaakt en die foto van ons huis met de vijver vind ik geweldig, ik ga ook eens vanaf dat punt een foto maken.En zo gezellig was het, gelukkig 30 september weer, eerst even een heerlijk zomer beleven tenminste dat hopen we, tot eind september, groetjes Bep

Francis Gortmaker zei

En ik lees dit nu pas, jaren later! Heb je net ontmoet bij een Singer Featherweight Onderhoudsworkshop, in Amsterdam. Ik was ook die dag bij Bep in Hall, met mijn naaimachientje. En voor het eerst aan een quilt voelen... Daarna ben ik pas mijn blog begonnen en nu....een eigen winkeltje in Featherweights. Wie had dat kunnen denken! Groetjes, Francis.