Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

donderdag 27 december 2012

Dromen komen .....

....uit, echt waar.
Translation to be found left on this page.
Hier [klik] begon het mee, dit was het helemaal.
Foto van Raewyn
Boven hadden we nog een tafel staan van 90 cm x 185 cm en 75 cm hoog.
In eerste instantie mocht het van Handsome niet maar na enig aandringen is het toch gelukt.
Bij Elly Prins [klik] twee inlegbladen en opvulblokjes besteld.
Aan Angelo [klik] gevraagd of hij het zou willen maken.
Het was een uitdaging zei hij maar hij heeft zijn woord meer dan waar gemaakt.
Alle twee mijn naaimachines passen er keurig in.
Heerlijk zo'n groot werkblad om aan te quilten en kleding maken.
Heb de ruimte echt wel nodig voor de volgende klus.
Tussen Kerst en Oud & Nieuw heb ik een paar dagen vrij van het werk.
Donderdagavond 20 december hebben we op de quiltbee deze gigant gedubbeld.
Net geen 260cm in het vierkant. Allemaal vierkantjes van 8x8 cm. Geen één dezelfde.
Aan mij de eer om deze diagonaal door te stikken.
Weet al wat ik ga doen tot aan de jaar wisseling.
Geen straf denk ik, aan mijn nieuwe tafel.
Zoals dan gezegd word "aan het gereedschap zal het niet liggen".
Fijne dag verder



14 opmerkingen:

Terray zei

Zooo das een joekel van een quilt....maar die kan jij nu fijn doorstikken aan je nieuwe tafel. Spannend om dat uit te proberen. Succes!!

Groetjes
Tertia

Ans zei

Geweldig die tafel, en die quilt is ook super. Succes met door quilten.

Raewyn zei

Woohoo!!! Well done!!! I love your table;hope it works well for you - I am loving mine!!! Enjoy your time off from work doing your quilting :-)

ria vogelzang zei

Wat een pracht van een plekje!!
En wat een enorme mooie quilt!

KijkDaarIs zei

Jeetje wat is die tafel mooi gemaakt..en wat heb je daar een heerlijke ruimte ...die heb je ook wel nodig met zo'n joekel van een quilt..;0)
Heerlijk lekker aan de slag...;0)
Fijne dag...

Jeanneke zei

Helemaal geweldig zeg!!
Wat een quiltpaleis en die quilt is giga op alle fronten.
Geniet van je vrije dagen.
Groetjes,

Jeanneke.

Chris zei

Oh wow Marga!!! Wat een superoplossing met die tafel. Vakwerk! Heerlijk voor je om extra werkblad te hebben.
Dat is inderdaad een gigant geworden zeg! tjonge, nog heel wat groter dan die van mij toen. Je weet wat je te doen hebt, hihi. Hoef je niet te vervelen.
Liefs van mij.

marga zei

Wat een heerlijke tafel om aan te werken. Dat gaat je echt wel lukken.
Vraag mij alleen altijd af heo jullie dat doen met zo'n grote quilt onder de opening van de naaimachine door.
Veel succes.
Marga

margaholla54 zei

Wow, wat een goed idee zeg, prachtig die tafel, voorkom je een hoop kramp en rugpijn mee.

Trui zei

Ziet er mooi uit! Veel werkplezier gewenst er mee.
Ik heb nét de quilt voor mijn ouders af (250x270), was een hele toer, maar mooi gelukt.
Bij mij werkt het goed om aan mijn linkerkant een (uitklap)tafel haaks op mijn werkblad te zetten, waar de rest van de quilt op rust, terwijl ik hem onder de machine door sjor.
@ (andere) Marga: het is best te doen hoor....wél steeds het stuk waar je op werkt goed glad onder je machine leggen.....en soms vast een héél stuk quilt doorschuiven. Oefening baart kunst!
Succes met quilten Marga!
groetjes, Trudy

ineke zei

Wat fijn die handige mannen in de buurt om je ideeen uit te werken. Nu ben jij aan de beurt. Succes en fijne avond groetjes ineke

Anoniem zei

wat een leuke werkruimte! en wat een prachtige quilt daar!

Supergoof zei

En is het gelukt?
Heel veel GELUK in 2013!!
:o)

Annemieke zei

Wat een gave tafel is dat geworden! En die quilt is echt leuk, dat quilten zal wel lukken denk ik nou.
Groetjes
Annemieke