Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

zondag 23 december 2012

Ze kunnen......

....hangen.
Translation to be found left on this page.
Jaren, echt jaren terug de cursus ervoor gedaan bij Gré van "de Sampler".
Vorig jaar de top afgemaakt maar van de week even gedubbeld en gequilt op de naaimachine.
Dit patroontje vond ik wel wat.
Alle kaarten passen er keurig in.
Hij hangt over mijn servieskast heen op de schoorsteenmantel.
Na Kerst laat ik weer wat van mij horen voor nu wens ik iedereen het onderstaande toe.

13 opmerkingen:

Jeanneke zei

Dat heb je mooi gedaan, Marga!!
De beste wensen voor jullie van mij en nog eens bedankt voor je geweldige siggyquilt-hulp in dit afgelopen jaar.
Hij ligt te pronken en ik geniet er dagelijks van.
Lieve groetjes,

Jeanneke.

Lida zei

Fijne Kerst en een goed en gezond 2013! Groetjes
Lida

Anoniem zei

This quilt is just perfect for hanging cards. Congratulations.
All my best wishes for 2013, for you and your beloved ones.

Grit zei

Der Quilt ist wunderschön.
Ich wünsche Dir Frohe Weihnachten.
Liebe Grüße Grit

Trui zei

Mooie oplossing voor je kerstkaarten. Heerlijk he, zoiets op het laaaaaatste moment nog even afmaken!
Hele goede kerstdagen en een quilterig 2013!
groetjes, Trudy

Annelies zei

Ik wens je hele fijne kerstdagen en een gelukkig 2013 !!

Rennie zei

Fijne dagen en een gezond en liefdevol 2013 gewenst.

Rennie zei

Een gezond en liefdevol 2013 gewenst.

Sharon zei

Hi Marga, What a clever quilt! I love the way you quilted it too. Merry Christmas and Happy New Year to you.

Supergoof zei

Keigoed!
Fijne kerst en lieve groetjes van mij,
:o)

ineke zei

Heel handig, gezellige kerstdagen groetjes ineke

ria vogelzang zei

Mooi geworden, Marga!
Heel fijne dagen gewenst!
Liefs, Ria.

Raewyn zei

I hope you had a lovely Christmas and that 2013 is a good year!!! Your card hanger is delicious - and I like the interesting way you quilted it.