Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

vrijdag 22 augustus 2014

Groot.....

......eigenlijk te groot worden de projecten.
Te groot voor in de trein, nu moet ik wat anders verzinnen.

Translation to be found left on this page!
De omslagdoek [link] is bijna klaar.
Van het weekend even langs zuslief voor de afwerkrand.
Dan is ze klaar voor gebruik, maar goed ook want ze is nu te groot voor in de trein.
In de grote koekjestrommel zitten hier geen koekjes.
Daarin zitten spullen van mijn treinquilt.
Wat ook geen treinquilt meer is want, daar is deze nu ook te groot voor.
Druk bezig met de uiteindelijke form van de quilt, dan kan de rand eraan.
De rand is donkerblauw en alleen de witte sterren eindigen erop.
Vanochtend met foto's nemen van de omslagdoek mochten de jongens niet mee naar buiten.
Het regent hier bijna constant. 
Foto van Wolowitz is vanaf buiten naar binnen.
Fijne dag verder

2 opmerkingen:

Monica zei

Leuk wordt jouw sterrenquilt, en mochten de jongens niet naar buiten vanwege de regen... baasje wel dan? :o)

Chris zei

Hahaha, die Wolowitz denkt ook: wanneer houdt het nou eens op met regenen! Denk ik ook af en toe.
Dus nu moet je starten met Treinquilt nr. 2! Omslagdoek is prachtig, mooie kleuren, helemaal jij.
Fijn weekend Marga.