Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

zaterdag 29 november 2014

Even op en neer........

.....naar Amsterdam!

Translation to be found left on this page!
De peddels voor de dresden [link] gaan heel goed.
Het is ook een heerlijk klusje werkje voor in de trein.
In de maand december krijg ik de missende kleur aqua nog.
Nog 60 peddels te voorzien van een stofje.
Bij "Birdblocks"[link] de rest van de achtergrondstof gehaald.
Natuurlijk ook een beetje meer, wat niet voor deze quilt is.
Foto van Millie's blog gehaald
Hier [link] liet ik ze al zien, nu ook de beloofde link [link] waar ik haar gezien had.
Daar heb ik nu ook de achtergrondstof voor in huis.
Ben nog lang niet zo ver maar je kan het maar beter in huis hebben als je het heel erg mooi vind.
Vind het zelf te gek staan.
Aangezien stof maar 110 cm breed is komt er een blauwe baan tussen de grijze stof.
Zoiets als deze foto hierboven.
Natuurlijk is het hier in huis altijd oppassen met de jongens als je aan het fotograferen bent.
Niet dat ze graag op de foto willen....nee, maar wel op wat je graag op de foto wil hebben.
Fijne dag verder

5 opmerkingen:

ineke zei

Dat worden 2 hele leuke quilts. Vraag me weleens af wat voor een opmerkingen/leuke gesprekjes je krijgt in de trein. fijne zondag ineke

Rennie zei

Wat gaan ze er beiden gaaf er uit zien. Vooral die blauwe combinaties. Een streling voor mijn gevoel.

Mary zei

Love your Dresden block. The colors are so pretty.

marga zei

Mooie kleuren voor jou Dresden maar de blauwe kleuren zijn ook goed gekozen.
Even Amsterdam is best wel een beetje lux als je in het Oosten woont.
Groeten
Marga

Phyllis zei

Mooie projecten, zeker de kleuren van de Dresden Plate vind ik erg mooi!