Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

woensdag 30 september 2015

Just one...Nog eentje.

On my Q3-list is this picture number two.

Op mijn Q3-lijst [link] is dit project nummer 2.
It matches good, the new square with the given square.
At Least that's what I think.

De blokjes gaan goed met elkaar vind ik, 
dat wil zeggen de gekregen blokjes en mijn nieuwe blokjes.
The very big Yo-Yo is doing good, don't you think?

De extra grote Yo-Yo werkt heel erg goed, vind je ook niet?
I thought "the best of" ribbon work gréât for à little child quilt.

Ik zelf vind "de beste" strik wel heel toepasselijk voor een klein kinderquiltje.
Did for me some new free motion quilting on the middle part.
Was fun to do.

Heb een voor mij nieuw machinaal quiltpatroon gebruik in het midden gedeelte.
Was heel erg leuk om te doen.
I do hope a little girl will really love this quilt.

Ik hoop echt dat een klein meisje van dit quiltje gaat houden.
I had fun making it.
Linked in with 2015-quilt-along. [link]


Heb het met plezier gemaakt.
Gelinkt aan 2015-quilt-along. [link]
Have a nice day / Fijne dag verder

6 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Denk zeker dat er van de quilt wordt gehouden!

Frederika zei

Die gaat onder het quilt kruipen en er niet meer onderuit willen. Zo mooi. Super hoor

FLR zei

Wat een leuk idee met de ´medaille´! Het is een heerlijk vrolijke quilt geworden, complimenten!
vrolijke groet
Francisca

Cattinka zei

Marga that quilt is really pretty! I like the way you quilted it.
KATRIN W.

Chris zei

Een klein meisje zal ergens heel erg uit haar dak gaan!! Je hebt weer iets enigs gemaakt!!!!

Archie The Wonder Dog zei

What a great idea for a quilt!!

*Visiting as a member of the official 2015 Finish-Along cheerleading squad*